باشگاه دانش‌آموختگان دانشگاه علم و فرهنگ ایجاد می‌شود

باشگاه دانش‌آموختگان دانشگاه علم و فرهنگ با هدف ایجاد و حفظ ارتباط مستمر بین دانش‌آموختگان دانشگاه با یکدیگر و بهره‌گیری از دیدگاه‌ها و تجارب دانش‌آموختگان در جهت ارتقای دانشگاه ایجاد می‌شود.

دکتر جهانیان، ضمن اشاره به ضرورت باشگاه دانش‌آموختگان، افزود: با توجه به بیش از سه دهه فعالیت دانشگاه و کثرت دانش‌آموختگان دانشگاه که برخی از آن‌ها از استادان برتر، مدیران شاخص، متخصصان و کنشگران و فعالان حوزه‌های گوناگون علمی و تخصصی یا بازار و تجارت هستند، ضرورت ایجاد این تشکل مطرح شد. این تشکل می‌تواند ضمن برقراری ارتباط و تقویت پیوند میان دانش‌آموختگان، شبکه‌ای ساختاریافته، یکپارچه و کارآمد از فرهیختگان دانشگاه باشد که حامی، مشاور، همیار و همراه همدیگر هستند و از دل این ارتباط مؤثر و هدفمند، منافعی برای خود اعضا، دانشگاه و ذی‌نفعان در سطح جامعه ایجاد خواهد شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ، ضمن بیان اهمیت این باشگاه و کارکردهای آن برای دانشگاه، افزود: به‌ واسطه پراکندگی دانش‌آموختگان دانشگاه در مناطق، سطوح و حوزه‌های مختلف کاری و علمی، این باشگاه می‌تواند نقش معرفی‌کننده دانشگاه در سطح ملی و بین‌المللی را داشته باشد و از این طریق، فرصت‌های همکاری و پروژه‌های علمی و تحقیقاتی جذب و در دانشگاه اجرا شود و افق‌های تازه‌ای در چشم مدیران، استادان و مسئولان دانشگاه قرار گیرد. ایفای نقش مشورتی و هدایتی برای دانشجویانِ درحال‌تحصیل نیز از کارکردهای این باشگاه خواهد بود.